My crystal's melody

Welcome to my crystal's blog

Hope you all will enjoy reading it.If you all have any comment or suggestion,please kindly write to inform or share with me.On another hand,if you do not like my blog,please go away from here.Thank you so much for giving cooperate to me.

Sunday, November 1, 2009

恭喜咯...

今晚因为下雨,所以我没出去吃晚饭。在家里感到超闷的,于是我一边玩facebook一边听my astro流行音乐榜。 今天很特别,为什莫呢?因为这个星期的前三名成绩都是我爱听的好歌。我来介绍它们吧!它们是在“失落的沙洲”是“无重心”的,那里只有“最好的结局”等着你而已。你们猜对了吗?第一名是潘玮柏的“无重心”,第二是徐佳莹的“失落的沙洲”和第三名是黄琉每(她的名字我不会写啦,所以只是拼音对而已)的“最好的结局”。好了,雨也停了,是时候去吃饭了。希望 大家得空能去听听这三首歌。88

No comments:

Post a Comment